Verzendbeleid

Verzendbeleid

Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen. Elk pakket wordt rechtstreeks vanuit onze fabrikant verzonden.

Levering
Bestellingen worden geleverd op het door de klant opgegeven afleveradres, tenzij anders overeengekomen. Het door de verkoper opgegeven afleveradres bij orderverwerking is leidend voor de transactie.

Als een bestelling retour wordt gestuurd omdat de levering niet mogelijk was, zijn de extra verzendkosten voor rekening van de klant. Dit geldt niet als de klant hier geen schuld aan heeft of als de verkoper de klant niet tijdig heeft geïnformeerd over de levering. Daarnaast zijn retourkosten niet van toepassing als de klant gebruikmaakt van zijn herroepingsrecht, in overeenstemming met de herroepingsvoorwaarden.

Om logistieke redenen is het niet mogelijk om bestellingen persoonlijk op te halen.

Verzendtijden
Bestellingen worden binnen 1-3 dagen na ontvangst van betaling verwerkt en verzonden. De standaard levertijd bedraagt 7-11 werkdagen en kan in uitzonderlijke gevallen oplopen tot 6 weken, tenzij anders vermeld in de productbeschrijving. De bestelling wordt pas verzonden wanneer alle artikelen op voorraad zijn bij de fabrikant.

Douane- en invoerrechten
Bij verzending vanuit een land buiten de EU (zoals China) kunnen extra douane- of invoerrechten van toepassing zijn. Deze kosten zijn niet inbegrepen en zijn de verantwoordelijkheid van de koper. Voor meer informatie over mogelijke invoerrechten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via solenabeaumont@gmail.com .

De koper is verantwoordelijk voor het naleven van alle wet- en regelgeving met betrekking tot de import van het product in het betreffende land, inclusief de correcte betaling van eventuele invoerrechten en belastingen. Omdat importregels per land verschillen, raden wij aan om vooraf informatie in te winnen over de lokale douane- en invoerregels.

Na ontvangst van de bestelling is de koper verplicht te controleren of het product voldoet aan alle wet- en regelgeving van het importerende land.

Overmacht en niet-levering
Indien levering blijvend wordt verhinderd door overmacht of door het niet-leveren van onze leveranciers (zelfs bij tijdige inkoop), behouden wij ons het recht voor om de bestelling te annuleren. In dat geval wordt de klant direct geïnformeerd en worden eventuele betalingen volledig terugbetaald.